バックステージ

ひとひらのバックステージのネタバレレビュー・内容・結末

ひとひら(2018年製作の映画)
4.5

このレビューはネタバレを含みます

人は線を引きたがる。子供と大人、男と女といった具合に。だが現実には、一人の中に男の子が、女の子が、男が、女が混沌としていて、その濃淡は時と共に、あるいは他者との関わりの中で絶えず変容している。この映画は、その最も美しく、そして儚い一瞬を切り取ったフォトアルバムである。

いずみを演じた芋生悠は早稲田松竹の舞台挨拶で、子供にも大人にも男子にも女子にも所属していない人だったと話していた。最適な女優が最適な時に最適な役を演じた幸福に、この映画は包まれている。旅をした二人に、観客席が満開だったことを教えてあげたい。


People like to draw a line, for example, between boys and girls or men and women. In fact, however, one person has a chaos containing a boy, a girl, a man and a woman, whose gradation always changes over time or through communications with others. This movie is a photo album that shows the most beautiful and fragile moment of the tint.

Haruka Imou, as Izumi, told the audience at the Wasedashochiku theater that she had not belonged to children, adults, males or females. Happiness that the perfect actress acts as the perfect character at the perfect time pervades the picture. I want to tell the two travelers that the seats were in full bloom.

バックステージさんの鑑賞した映画